FIWE Międzynarodowe Targi Branży Fitness&Wellness!

W miniony weekend obyły się w Warszawie międzynarodowe targi branży Fitness&Wellness. Na jadnej z hal targowych Expo wystawiły się firmy związane z branżą fitness.
Już dawno zadecydowałam, że tam będę. Moim celem było przede wszystkim osobiste poznanie się z Sylwią Szostak, Kasią Dziurską, Akopem Szostak i Michałem Karmowskim. Są to osoby, które mają u mnie swój autorytet sportowy. Dziewczyny podziwiam oczywiście za sylwetkę, ale przede wszystkim za samodyscyplinę, wytrwałość i zaangażowanie w swoją ciężką pracę i dążenie do celu. Miałam możliwość porozmawiania z nimi i zapytania o to, co mnie interesowało. Chłopaków podziwiam za wiedzę i za pracę, którą wykonują. Cała 4 jest bardzo znana w branży. Mają swoją dużą gupę fanów. Wcale mnie to nie dziwi. Są pomocni, otwarci i bardzo mili dla ludzi. Szanują swoich fanów.
Co poza, idolami można było znaleźć i zobaczyć?
Sprzęt sportowy, nowinki sprzętowe, odżywki i suplementy diety oraz modę sportową. Nie ukrywam, że to moda sportowa, zwróciła moja dużą uwagę. Kto nie chce wyglądać na treningu modnie i wygodnie? Mnie osobiście zainteresowały topy, staniki sportowe, leginsy i buty do biegania. Największy wybór zaprezentowała amerykańska firma moving comfort. Wysoka jakość produktu, szeroka gama kolorystyczna i dobra jakość. Mnie się spodobały!
Moje zainteresowanie wzbudziła jeszcze jedna inna firma, tym razem suplement. Preparat odkwaszający, antyoxydacyjny. Jestem zwolenniczką medycyny naturalnej. Jeśli można, leczę się i suplementuję domowymi sposobami. Wartości jakie ma nasza natura, są bezcenne. Dlatego, jeśli poznaję preparaty i produkty z naturalnych składników, wzbudzają moje zainteresowanie. Preparat marki alfa activ wzbudził u mnie zaufanie. Z chęcią poznam go bliżej. Otrzymałam na targach 3 produkty, które powinnam wypić : 1 naczczo, drugi przed treninngiem, a trzeci po treningu. Po każdym wypiciu produktu, należy wypić szklankę wody. Pewnie nie poczuję jakiejś wielkiej różnicy po 1 dniowej dawce, ale może odczuję mniejsze zakwasy. Zostawię sobie ten test na dzień treningowy z długim bieganiem. Przekażę Wam później swoje odczucia.
Oprócz wystawców odbyły się również wykłady, pokazy i zawody. Uczestniczyłam w pokazie pole dance oraz w zawodach crossfit champion. Takie atrakcje zawsze mile widziane ;)
Targi uważam za interesujące, tyle, że trochę małe. Spoodziwałam się dużo większych. Mam nadzieję, że każde kolejne będą jeszcze większe i jeszcze ciekawsze, Tymczasem mała fotorelacja.
Przyjemności!

Na targach miałam na sobie koszulkę od Carver44. Zainteresowanie osoby zapraszam na stronę marki ;)
Modne i wygodne! :)

z Sylwią i Kasią

z Michałem Karmowskim

z Akopem Szostak


moving comfort
suplement Alfa aktiv

Share:

8 komentarze

  1. Pole dance! <3 Szkoda, że nie wiedziałam wcześniej że jedziesz, poprosiłabym o sprawdzenie dostępnych talków do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, widziałam tylko w płynie. Kumpela, która była ze mną i tańczy, szukała innych, ale nie widziałyśmy.

      Usuń
  2. Kurcze, nie wiedziałam o tych targach. Same gwiazdy widzę i te kolorowe stroje *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz w weekend przy okazji 15go maratonu w Poznaniu, rónież na targach poznańskich są targi tego typu. Dokładnie jeszcze nie wiem co tam będzie, ale się wybieram.

      Usuń
  3. Też byłam na tych targach. Pewnie gdzieś minęłyśmy się nie raz :) Dla mnie ikonami sportów sylwetkowych są prekursorzy tych dyscyplin w Polsce, których również spotkałam na targach: Waldemar Nol (kulturystyka) i Joanna Zapolska (fitness gimnastyczne). Była bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja jestem świeża w tym temacie. Kasie i Sylwie obserwuję już od jakiegoś czasu, dlatego są mi dość bliskie, szczególnie Sylwia. Panowie są bliżsi mojemu narzeczonemu, ale staram się słuchać ich rad. W końcu to doświadczeni już sportowcy. Do zobaczenia zatem na innej fitnessowej imprezie ;)

      Usuń
  4. Super sprawa takie targi. Wszystkie nowinki masz pewnie już w małym palcu i super, że się nimi własnie tutaj z nami dzielisz! Pozatym...ciekawy blog - moje tematy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że tu jesteś ;) w listopadzie szykują się kolejne targi fitness w Warszawie. Na pewno znowu dam znać ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń