Stań do walki!

No i nadszedł ten mało lubiany przez nas czas... jesień. Pora, w której naturalnie zwalniamy tempo (przynajmniej większość ludzi, niestety). Zakładamy grubsze rzeczy, które ukrywają nasze ciało. Ciało, na które albo pracowało się całą wiosnę i lato... te osoby raczej nie chcą zakrywać wypracowanych przez siebie efektów. Jednak są i tacy, krórzy z utęsknieniem wdziewają na siebie obszerne rzeczy, aby móc folgować sobie z jedzeniem i leniuchowaniem przez całą jesień i zimę i pewnie pół wiosny...A później budzą się niczym niedźwiedzie z zimowego snu z pretensjami do całego świata "skąd się to u mnie wzieło?!" "jak to możliwe, przecież kupowałam je latem rok temu i były dobre!" i wiele innych tego typu tekstów rzucamy w eter :) Mówimy sobie " ile byłabym do przodu, gdybym przez jesień i zime ćwiczyła i nie objadałą się". No właśnie... wyobraźcie sobie ile to człowiek miałby mniej nadprogramowych kg do zrzucenia przez wiosnę? :) I o ile lepsze efekty na kolejne lato?!

fot. Anna Soporowska



Co z Tobą? Zamierzasz być jak większość ludzi, którym brakuje motywacji, chęci, samodyscypliny i trochę silnej woli? W czym niby jesteś gorsza/y od tych, którzy motywują Cię swoją postawą, podejściem, czy wyglądem? Z jekiego powodu miałabyś/miałbyś sobie nie poradzić? Dlaczego to Ty masz spędzić jesień i zimę na kanapie z pilotem w ręku, pijąc pod ciepłym kocykiem grzane wino? Taka opcja owszem, ale w górach po dniu spędzonym na stoku ;) Popatrz w lustro i zadaj sobie pytanie? Dlaczego to ja mam tylko podziwiać innych? A później następne i następne...Dlaczego to mnie nie mają podziwiać? Mojego zaparcia, silnej woli? Dlaczego to mi nie mają gratulować samodyscypliny i osiągnięć? Bo niby czego mi brakuje, żeby osiągnąć to, co osiągneli inni, których podziwiam?
...

Zapewniam Cię, że jeśli czegoś Ci brakuje, to tylko i wyłącznie cech, nad którymi możesz popracować!
Wszystkich ludzi, których podziwiasz łączą współne cechy, które doprowadziły ich do miejsca lub wyników jakie sobą prezentują. Tym wspólnym mianownikiem jest:
- samodyscyplina
- pracowitość
- silna wola
- wytrwałość
- wiara w siebie
- zaufanie do siebie
- szacunek do siebie
- cel
- motywacja

To zbiór cech, które tworzą ludzi, ludźmi sukcesu. Sukcesu osobistego, zawodowego, czy choćby tego, który widać gołym okiem, wizualnego.
Nie przyglądaj się temu biernie! Pracuj nad sobą, nad swoim umysłem i ciałem, a osiągniesz wcześniej niemożliwego!
Zauważ, że wszystkie te cechy, to Ty! Im silniejsze i bardziej wypracowane będą, tym większy sukces w życiu osiągniesz!
Jesteś jedyna/y i niepowtarzalna/y!!! Wszystko zależy od Ciebie! To Ty musisz chcieć coś zmienić, zacząć, wystartować! Jeśli wpracujesz w sobie te cechy i będziesz używać ich w życiu codziennym, nie ma takiej siły, która powtrzyma Cię przed osiągnięciem celu i sukcesu!!!
Stań do walki! Zacznij! Pokaż sobie i innym, że to Ty jesteś wart/a podziwu, szacunku i naśladowania!



Mam dla Ciebie kilka pozycji w internecie, jak i książek, które zmieniły moje myślenie, nastawienie, a w efekcie zmieniły mnie jako człowieka. Dzięki tym pozycjom wzmocniłam swój charakter. Siłę mojego charakteru mierzę również w efektach aktywności fizycznych. W taki sposób gołym okiem widzę, czy wygrywa charakter, czy słaba strona mnie.
Każdy ma słabą stronę siebie. Sztuką jest wypracowanie charakteru tak, aby zdominował naszą słabą stronę.

Masz jeszcze jakieś wątpliwości? To teraz odpowiedz sobie na te wszystkie pytania...

W NICZYM NIE JESTEM GORSZY/A OD INNYCH, KTÓRZY OSIĄGNĘLI JUŹ SWÓJ SUKCES! JESTEM SILNĄ I WYJĄTKOWĄ OSOBĄ! SAMODYSCYPLINĄ I WYTRWAŁOŚCIĄ OSIĄGNĘ WSZYSTKIE ZAMIERZONE CELE!

Nie odkłądaj niczego na później. Zacznij działać już dzisiaj!

Czy ktoś z Was ma jeszcze wątpliwości jak spędzi jesień i zimę? :)


Oto moje top 5 motywacji! Może i Tobie pomogą się zmotywować ;)

5.Mówcy:
Mateusz Grzesiak
mowa motywująca
opinia i krytyka innych. jak sobie z nia poradzić?
Dyscyplina, samozaparcie i dążenie do celu
 Brian Tracy
Siła pewności siebie
jak wyznaczać i planowac cele?
Seminarium Samodyscyplina
Jacek Walkiewicz i jego pełnia moc życia
Pełna moc możliwosći

4. Książki
Brian Tracy książki:
- "Nie tłumacz się, działaj! Oskryj moc samodyscypliny"
- " Zjedz tę żabę"
- "Plan lotu"
Michael Phelps - biografia
"Sekret"
"Więcej niż prawo przyciągania"
"Odpowiedź"
Joseph-Murphy
"Potęga Podświadomości"

2. Ludzie:
- Bryan Tracy
- Mateusz Grzesiak
- Joseph Murphy
- Ewa Chodakowska
- kilka bliskich mi osób

1. Ja sama. Moja amibcja jest moim motorem motywującym,

Staniesz do walki?
Mam nadzieję, już walczysz! :)

Share:

8 komentarze

  1. Kobieto, ale dajesz kopa do walki! ;) Ja dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że bedzie tak jak mówisz! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi ;) Cieszę się bardzo ;) dla takich ludzi jak Ty, poświęcam ten czas! jeden taki komentarz i nie żałuję ani jednej sekundy poświęconej blogowi ;) Dziękuję :) 3mam kciuki! Dasz radę, jeśli tylko Ty tego chcesz! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Mi także się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swiete slowa kochana!!! wlasnie wybieram sie na wakacje z "sekretem" i "sila" wiec po powrocie bede inna osoba :D hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie inaczej ;) Wypocznij i nabierz duuużo siły ;) moc jest w Tobie! :)

      Usuń
  4. Masz rację, samodyscyplina, a przede wszystkim regularne treningi to klucz do sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń