iWhite !!! Akcja wybielanie zębów w domu!

Uśmiech niczym z LA! Któż by nie chciał! Chcę i ja!
Dostałam w obiegłym tygodniu do wypróbowania zestaw wybielający zęby w domu od Iwhite!
Nie łudziłam się, że zęby będą wyglądać jak z ekranu tv, ale miałam nadzieję na odświezenie blasku. Mam dosyć jasne szkliwo, nigdy nie wybielałam stomatologicznie zębów. Używam  wybielających past popularnych, drogeryjnych marek, ale nie wciąż.

Zestaw do wybielania zębów Iwihte, to 10 nakładek na zęby (5 na górne, 5 na dolne) z gotowym produktem wybielającym. Po umyciu zębów nakładki nakładamy na górną i dolną cześć zębów. Lekko przyciskamy. W ten sposób spędzamy z nakładkami 20min. Po 20 wyciągamy je, wypłukujemy jamę ustną od pozostałości po produkcie i gotowe!
Produkt przeznacozny jest na 5 użyć. Można wykonywać zabieg codziennie przez 5 dni lub np co 2. Ja generalnie chciałam codziennie, ale zapomniałam zabrać wkładek na weekend i miałam przerwę.

W każdym razie efekt po 5 zabiegach jest moim zdaniem taki, że zęby są zdecydowanie odświeżone! Mają blask i są jaśniejsze. Producent wspomniał jaśniejszych o nawet 8 odcieni. Z tym się nie mogę zgodzić. U mnie to są może 2.
Daję temu produktowi ocenę 4. Odświeżył kolor zębów w krótkim czasie, ale to nie jest spektakularny wybielający efekt. Chociaż patrząć po zdjęciach, w dziennym świetle zęby są białe.

+ produktu:
+ wygodne, gotowe użytkowanie
+ krótki czas aplikacji
+ szybki, 5 dniowy okres zabiegów
+ efekt widoczny

- produktu:
- krótkie wkładki, na szerokie szczęki, nie będą wystarczające
- zawiedzie osoby nastawione na spektakularny efekt 8 tonów wybielania


Zdjęcia zostały wykonane w tym samym pomieszczeniu ze sztucznym światłem bez okna, aby o każej porze światło było takie samo.








Jedno i drugie zdjęcie robione jest na tej samej ścianie, skierowane do światła dziennego. Co sądzicie? Ja widzę odświeżenie i większy blask. Prawda?
Zdjęcie przed:
zdjęcie po:

Efekty w dziennym świetle.

Oceńcie sami! Ja widzę różnice. Uśmiech jest jaśniejszy i z blaskiem. Jednak nie liczcie na efekt niczym u stomatologa. Kto pije kawę, herbatę, wino, czy pali papierosy, takie odświeżenie zawsze się mu przyda ;)

Share:

9 komentarze

  1. Widać, zdecydowanie widać różnicę.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piekne zabki :) jestem ciekawa tego produktu... poniewaz kilku dentystow odradzalo mi tego typu produkty i dotychczas wybielalam tylko lampa beyond.... nie zrobily ci sie czasem wrazliwe zabki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) nie odczułąm nadwrażliwości zębów, choć po pierwszym zastosowaniu tak ok 2h później jadłam lody i wtedy to czułam. Tylko wtedy. Innej sytuacji już nie miałam.
      wiesz Kochana... stomatolodzy będą doradzać stomatologiczne metody, które moim zdaniem bardziej szkodzą zębom. Są bardziej inwazyjne, ale i efekty są bardziej spektakularne. ;)

      Usuń
  3. W sumie to nie widzę za dużej różnicy, ale najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona :) Sama już jakiś czas czaję się, żeby wybielić sobie ząbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spektakularnych efektów nie ma, ale odświeżenie jest ;)

      Usuń
  4. ja używałam białej perły, tylko tej nowej kuracji 5dniowej - zażółcenie typowe po kawie i papierosach ładnie zeszło;) mi natomiast paski wybielające spowodowały nadwrażliwość zębów więc idealny sposób na wybielanie to raczej kwestia indywidualna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny uśmiech i kształt zębów ;) Wiele osób marzy o takim uśmiechu. Jak widać da się, trzeba tylko dbać i nie tylko przez chwilę, ale cały czas. Efekt białego uśmiechu murowany :)

    OdpowiedzUsuń