Sopot zawodowo...

No i po! W minioną sobotę w Sopocie odbyły się VII Zawody w Kulturystyce i Fitness Sylwetkowym. Jak już pisałam w poprzednim poście, pojechałam tam aby kibicować mojej instruktorce BodyCombat Kat Mathiasen . Kasia zdobyła II miejsce w kategorii Open Fitness sylwetkowym. To pierwsze zawody Kasi, a II miejsce jest ogromnym sukcesem przy pierwszym podejściu do tego tematu. Gratuluję Kasi osiągnięcia jakie dokonała. Największą wygraną nie jest puchar, lecz forma jaką zrobiła! Jestem pełna podziwu i uznania! Chyba nie muszę nikomu tłumaczyć ile trzeba poświecić, aby do takiej formy dojść.
Moim skromnym zdaniem Kasia powinna wygrać :) Ale to nie ja niestety o tym decydowałam. Ocenę konkurentek Kasi pozostawiam Wam. Według mnie nie miała konkurencji ;)

fot. B.Koczorowski - Fotejtos.pl
fot. B.Koczorowski - Fotejtos.pl
fot. B.Koczorowski - Fotejtos.pl
Kasia i jej trener Karol Małecki
No to podium...




a tu ja z Kasią :) ja do bladych nie należę, ale przy zawodnikach ociekających bronzerem, poczułam jak słowianka :D

no i strefa dla zwiedzających... można było sprawdzić sprzęt fitness, ale mnie poza zawodami najbardziej podobał się ring :) w końcu bodycombat :)


WIĘCEJ FOTORELACJI I RELACJI Z ZAWODÓW TUTAJ:
Zachęcam do odwiedzenia stron. znajdziecie tam dużo więcej ;)
body-revolution.pl
www.sylwesterszymczuk.com

Share:

2 komentarze

  1. Podziwiam tych ludzi za wytrwałość! Takie ciało to nie lada wyczyn, brawa dla wszystkich ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Wyczyn wyczyn! Mnóstwo ciężkiej pracy!!! ;)

      Usuń