VII Zawody w Kulturystyce i Fitness Sylwetkowym Sopot 2014

Już w najbliższą sobotę na sopockim Molo odbędą się VII Zawody w Kulturystyce i Fitness Sylwetkowym. Kto z Was się wybiera?
W tym roku jadę jako kibic. Moja trenerka od Body Combat Kat Mathiasen startuje w zawodach. Jej ciężka praca nad własnym ciałem, energia i siła jaką posiada jest imponująca. Tak zbudowana kobieca sylwetka może budzić wiele kontrowersji. To kwestia gustu czy ktoś preferuje takie czy inne ciało, ale praca jaką włożyła Kasia jest imponująca. Będę oglądać zawody mocno zaciskając kciuki i głośno kibicując Kasi!
Kto się wybiera w sobotę nad sopockie molo, niech się odezwie :) Chętnie poznam Was osobiście :)

Do zobaczenia w sobotę o 11 przy Molo w Sopocie!!! :)
VII Zawody w Kulturystyce i Fitness Sylwetkowym Sopot 2014



A o to Kasia i ja po moim pierwszym treningu Body Combat.


A tutaj ja, po dzisiejszym gorącym body combacie.


Share:

10 komentarze

  1. instruktorka wyglada mega, zreszta Ty takze <3 do której Fabryki Formy chodzisz w Poznaniu?? :) bede tam niedlugo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Kasi, jak i swoim ;) FF Green point! Zapraszam ;) jak już będziesz i gdzieś mnie wypatrzysz, podejdź proszę ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Oj widać ogrom pracy włożony w sylwetkę trenerki, mi taka sylwetka się nie podoba, co nie znaczy, że nie podziwiam samozaparcia i energii włożonej w to aby osiągnąć takie efekty ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnostwo ciezkiej pracy! Nie da się nie podziwiać takiego charakteru! Pozdrawiam;)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki za Trenerkę a i wyglądasz ślicznie. To najpierw na zawody a potem do Sopotu na spotkanie See Bloggers Kochana zapisy od piątku:) całuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Claudia :) mam ogromną nadzieję, że uda mi się wpisać na listę! bardzo chcę tam być! miejmy nadzieję że się uda i spotkamy się tam ;) Pozdrawiam :)))

      Usuń
  4. Kasia wymiata ! Drugie miejsce to super osiagniecie ;) A Ty na Combat chyba od niedawna chodzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie najlepsza! :) tak, na combata chodzę jakieś 1,5 miesiąca. Najczęściej w green poincie, ale jak nie dam rady wponiedziałek, to jestem w środę w kinepolis. :)

      Usuń