Maraton Zumby! Najlepsza impreza ever!!!

Zumba! Maraton? Charytatywnie dla Psiaków? Koniecznie!
Takiej imprezy nie można było przegapić! Po pierwsze pomoc pieskom ze schroniska! Po drugie zabawa, której klimat jest nie do powtórzenia!
28 luty, sobota, Luboń- Poznań. Ośrodek sportu i rekreacji, a  w nim niesamowici ludzie i energia, którą nie sposób było się nie zarazić! Ach! co to był za wieczór!
Sama inicjatywa pomagania pieskom ze schronisk takim wspaniałym eventem, to już jest bajka! Płacisz 30zł za 3h niesamowitej Zumby z udziałem najlepszym instruktórów. 30zł trafia na rzecz schronisk, z którymi współpracuje fundacja. Przywozisz ze sobą choćby małą paczkę karmy dla psów, która rozmnaża się do ponad 160 kg! Bo tak działa właśnie zasada ziarnko do ziarnka! Ty paczuszkę, ktoś paczuszkę i zrobiło się ponad 160kg karmy dla Psiaków! Cudo!
Jak wyglądał sam Maraton? To był istny Maraton!!! Na scenie najlepsi!!! Ludzie, których talent, umiejętności i przede wszystkim pozytywna energia sprawiały, że człowiek śmiał się sam do siebie! Tempo było zawrotne. Zawsze możesz odpocząć, ale po co? Przecież to tylko 3h :D Kosmos!!! Ja osobiście na 3h odpoczywałam może łącznie 30min! Nie potrafiłam marnować zbyt wiele czasu na odpoczynek! Zumbą się żyje!!!
To moje pierwsze takie doświadczenie z Zumbą i wiecie co? Znalazłam swoje miejsce na ziemi! Radość z życia! Uczucie jakie przeżywałam tańcząc, biorąc udział w tym wydarzeniu, widząc to wszystko... ach! Byłam w swoim świecie i z ludźmi z mojego świata! Każdemu życzę takiego wewnętrznego przeżycia! Każdy z cudownych instruktorów porywał nas na parkiecie! Każdy dawał z siebie 100% To dało się odczuć! Ja potwierdziłam swoją świeżą, ale za to jak silną miłość do Zumby!
Taniec nie jest mi obcy, rzekłabym nawet, że to mój powrót do korzeni! Zumba to coś więcej niż taniec i fitness! To radość i energia! Niesamowite głębokie uczucie za którym już tęsknie i czekam na kolejny Maraton!!! Warszawa i Szczecin przed nami!!! Nie zapomne też o innych maratonach, pokazach i warsztatach! W moim jakże już intensywnym życiu, muszę znaleźć jeszcze czas dla niej... dla radości z tańca jaką daje właśnie Zumba!!! LOVE !!!Do tego ludzi, których tam poznałam i spotkałam, z którymi spędziłam czas! Sam uśmiech i radość!
Kochani! Polecam Wam z całego serducha! Jeśli będziecie mieli tylko taką możliwość korzystajcie z tego eventu!!! Zbierzcie się w paczki, grupy i zasuwajcie do miasta, gdzie będzie trwał Maraton! Nie pożalujecie ani kilometra, który przejechaliście! Obiecuję!
Do zobaczenia!!!
Dziękuję Karmimypsiaki.pl za to wydarzenie!!! Jestem z Wami całym sercem i całą sobą!!!
Jesteście niesamowici!!! Uwielbiam Was!!! Do zobaczenia!!!

Zumba!!! LOVE !!! <3 <3 <3












Share:

4 komentarze