Fit Festival i Debiuty- Gdańsk 2015

W weekend 28 lutego 2015 r. – 1 marca 2015 r. w Hali Amber Expo w Gdańsku odbyły się XXII Debiuty PZKFiTS w Kulturystyce i Fitness. Debiuty były otwarte dla wszystkich osób, pragnących rozpocząć karierę wyczynową w kulturystyce lub fitness.
Udało mi się dotrzeć na drugi dzień zawodów, więc załapałam się na Finały Bikini Fitness, męskiej Sylwetki w 3 kategoriach (w zależności od wzrostu: 175, 182, +182) oraz Kulturystykę mężczyzn w 3 kategoriach (w zależności od wagi: 85, 90, +90).
Poziom zawodów był utrzymany na naprawdę wysokim poziomie – w końcu coraz więcej osób stara się prowadzić zdrowy styl życia i być fit :) Ja osobiście podziwiam uczestników - przygotowania do takich zawodów wymagają ogromnej samodyscypliny i kosztują wiele wyrzeczeń.
Poza samymi zawodami była także okazja, aby osobiście porozmawiać ze specjalistami na temat treningów czy żywienia. Można było spotkać tam m.in. Michała Karmowskiego, Tomka Lecha, Roberta Burneike. Gościem honorowym zawodów był Kevin Levrone, który z chęcią odpowiadał na wszystkie pytania i wiele osób podchodziło prosząc o opinię na temat swojej obecnej formy i porad treningowych. Zawsze lepiej usłyszeć poradę na żywo, prawda? ;)
Dla osób, które mimo, iż nie startowały a chciały aktywnie spędzić czas, mogły wziąć udział w maratonach przygotowanych przez organizatorów, m.in. Zumba, Spinning, Step, Yoga, czy Dance Aerobic.
Podczas imprezy można było także zaopatrzyć się w suplementy i odżywki w okazyjnych cenach – z czego oczywiście ja z chęcią skorzystałam ;)

A czy ktoś z Was też tam był? Jak Wasze wrażenia?
Pozdrawiam,
Aga.













Share:

0 komentarze