Hit! Ciasto owsiankowe z owocami

Rewelacyjne ciasto! Owsianka z owocami! Idealny deser dla osób, które unikają tradycyjnych łakoci.
Według mnie spokojnie może służyć też jako drugie śniadanie.

Przepis.
1/2 szklanki bakalii ( orzechy, słonecznik, rodzynki, migdały, żurawina, itp.)
2 szklanki płatków owsianych
można dodać 1 łyżeczkę cynamonu,
2 szklanki wody ( ja użyłam mineralnej niegazowanej)
można dosłodzić ciasto miodem według uznania ( 2 łyżki wystarczą )

Wszystkie produkty wymieszać z wodą na masę i odstawić na ok 40min aż płatki owsiane napęcznieją.
Po 40 min dodać kilka kropli cytryny i 1/4 szklanki oleju. Całość wymieszać i równomiernie rozłożyć na tortownicy lub formie do tarty, tak jak ja to zrobiłam. Na rozłożona masę półóż wybrane przez ciebie owoce. Takie, na jakie masz ochotę.
Całość włóż do wcześniej rozgrzanego piekarnika o temp. 180 stopni i piecz przez 1h. Po 30 minutach można położyć na ciasto papier do pieczenia, aby górna część ciasta się nie spiekła ( ja tak zrobiłam).
Po 1 godzinie pieczenia pyszne i zdrowe ciasto będzie gotowe ;)
Smacznego ;)






Share:

6 komentarze

  1. cudowny przepis, musimy wypróbować
    zapraszamy do nas
    blotodlazuchwalych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie! Może przekonałabym się do owsianki w takiej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. owsianka na każdy sposób jest super <3

    OdpowiedzUsuń