Detox z Cleanse Me!

Kolorowe, orzeźwiające, wyjątkowe w smaku! Tak najprościej można powiedzieć o warzywno-owocowych sokach oczyszczających CleanseMe.
Czym jest CleanseMe?Cleanse Me to najszybszy sposób na skuteczną walkę z toksynami, które zalegająw Twoim organizmie. 
Składa się tylko z trzech poziomów, a każdy z nich jest dobierany zależnie od Twoich potrzeb i dopasowany odpowiednio do Twoich oczekiwań.
Cleanse Me to profesjonalna kuracja oczyszczająca.

Soki CleanseMe otrzymałyśmy od kuriera w czwartek rano. Były one zapakowane w kartonik izolujący od ciepła, wychłodzone jak w przenośnej lodówce,
Ładne, nowoczesne, plastikowe butelki z etykietą, na której przedstawiony jest sok w kolejności numerycznej wraz ze składem soku. Dodatkowo w kartoniku znalazłyśmy pełnowrtościową ulotkę z opisem soków.

Nasze wrażenia?
AGA:
Do kuracji ptzstąpiłyśmy dnia następnego.
6 różnych soków, które należy pić nie rzadziej niż co 3h. 
Wstałam o 6.30 i rozpoczelam od szklanki wody. 
Po pierwszy sok sięgnęłam o 9. Smak mocno cytrynowy-sama często wyciskam sobie sok z cytryn, wiec jak dla mnie smak ok-orzeźwia Sok nr 2 zaczęłam pić ok godz 11, nie byłam jeszcze głodna, ale smak nie do końca mój, wypicie zajęło mi ok 40 min 13.30 nr 3-jak do tej pory najbardziej mi smakowal. Głównie czułam cynamon O 15.30 otworzylam nr 4-znowu zajęło mi to 40 min zdecydowanie nie moj gust smakowy;) ale nie jestem glodna 19 40 sięgam po sok nr 5 5 wygrywa smakiem! Orzeźwia i jest naprawde smaczny. Nr 6- niestety nie dalam rady przebrnąć. Zastąpiłam go zwykłą herbatą. Ogólne samopoczucie w ciagu dnia-dobre. Ok godz 17 mialam lekki kryzys i poczułam ssanie w żołądku, ale wypiłam wodę idalam rade podkresle jednak, ze jestem przyzwyczajona do niskiej kalorycznosci jeden dzien detoxu jak najbardziej jestem na tak, ale wiecej? Takiej potrzeby nie widze bo treningu na pewno tego dnia nie dalabym rady zrobic

KINGA:
Ze mną było zupełnie inaczej.
Smak? Każdy mi smakował. Lubię soki warzywne i owocowe, więc z tm nie miałam problemu. Te smaki są bardzo orzeźwiające i z miłą chęcią piłabym je latem w ciepłe dni.
Najlepszy był sok nr 5, w którym przebija ananas. Sok ten jest najsmaczniejszy, ale na mnie zrobił też wrażenie sok nr 3 z orzechami nerkowca, wanilią i cynamonem. Wyjątkowy smak!
Każdy z soków ma szczególny smak i nie jesteśmy w stanie przewidzieć komu, który zasmakuje bardziej lub mniej. Dla mnie wszstkie były dobre lub bardzo dobre.
Ja miałam problem z głodem. Z uwagi na moją dość wysoką kaloryczność w ciągu dnia, bo to plus minus 2000 kcal , podkręcony metabolizm, głód odczuwałam już praktycznie po pierwszym soku.
Z każdym następnym bło tylko gorzej. Po godzinie 15 zaczęła boleć mnie głowa, a po 18 było mi już słabo. Postanowiłam zjeść 1 lekko strawny posiłek. Poczułam się dużo lepiej, aczkolwiek już do końca dnia czułam się i tak słabo.
Osobiście bardzo chętnie popijałabym te soki w ciągu dnia do lekko strawnych posiłków, a latem to idealny kompan na upalne dni.

Kontaktując się z firmą Cleanse Me dowiedziałyśmy się, że moje samopoczucie mogło takie być z u wagi na:
- wysoką kaloryczność w ciągu dnia i wcześniejsze nie przygotowanie organizmu do diety oczyszczającej ( 3 dni wcześniej należy już zmniejszyć kaloryczność w ciągu dnia )
- nagromadzona ilość toksyn w organizmie ( głowa boli, kiedy organizm uwalnia toksyny)

Co my sądzimy o kuracji?
Smak, to kwestia gustu, Nas jest 2 i jednej smakowały wszystkie, a drugiej tylko wybrane.
Warto taką dietę oczyszczająca przebyć, jeśli zamierzacie się odchudzać. Po takim dniu mniej jadam. Jeśli komuś na tym zależy, to ograniczenie łaknienia jest!
Jeśli trenujesz, tego dnia daruj sobie! Kaloryczność soków w ciągu dnia to ok 900kcal. Dla osób uprawiających aktywność sportową, to zdecycydowanie za mało! Tego dnia najlepiej odpoczywania jest. Poza tym, kuracja odchudzająca będzie skuteczniejsza.
Czy działa? Sądząć po samopoczuciu, to tak ;) Nie ma nad czym się zastanawiać. Kompozycja dobrze dobranych warzyw i owoców, które tak, a nie inaczej wpływają na organizm, to czysty fakt!
Myślimy, że 2 razy w roku warto taką kurację zastosować, ale przed należy się do niej dobrze przygotować!
Cena jak na 1 dzień posiłków w postaci soków nie jest tania, ale też nie jest ekstemalna i wynosi 189 zł. Zaznaczmy, że kuracja, którą my zastosowałyśmy była detoksująca. To nie jedyny wybór jaki proponuje firma.

Wszelkie informacje o tym z czego i w jaki sposób zrobione są soki Cleanse Me oraz jak się przygotować do kuracji i w jaki sposób ją zamówić znajdziecie na stronie internetowej:
http://shop.cleanseme.pl/
oraz na profilu Facebookowym:
https://www.facebook.com/cleansemejuice?fref=ts

Zapraszamy!
















Share:

2 komentarze

  1. Widziałam i próbowałam tych produktów na targach. Mają według mnie dwie duże wady. Po pierwsze nie mają ściśle określonego składu podanego na etykiecie, nie ma żadnego info ile jest poszczególnych składników a to duży błąd. Po drugie, nie jestem pewna (skoro nie ma składu), czy w za tą przyznajmy się dużą kasę w "sokach" nie ma 90% wody i trochę ekstraktów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Healthy Portland Food PdxVegan is a choice, a vision, a lifestyle. We are changing how we eat out from the earth, in a responsible and sustainable way that benefits our health. This section is all about healthy lifestyle tips and advice from a dietary point of view. Healthy eating and an active lifestyle are proven methods to reduce your risk of cardiovascular disease.

    OdpowiedzUsuń