Top 3 Aktywnego i zdrowego życia :)

Taka sytuacja... Zostałam nominowana  przez abakercja do blogerskiej zabawy TOP 3 AKTYWNEGO I ZDROWEGO ŻYCIA, czyli 3 najlepsze aspekty wynikające ze zmiany stylu życia. 

Zatem przedstawiam Wam moje Top3

FOT. SOPOROWSKA Photography

TOP 3. Wygląd mojego ciała, którego się nie wstycze. Szanując je, dbam o nie na kilka możliwych sposobów. Wygląd, nie znaczy rozmiar ubrania! Wygląd, nie znaczy odpowienia wartość mierzona w centymetrach. Mówiąc wygląd, mam na myśli jędrne, zdrowe, elastyczne ciało, które pozwala mi przeskoczyć przeszkode, kiedy wymaga tego sytuacja. Nosić ciężkie torby i walizki, a zdarza się to często. Nie muszę wtedy prosić nikogo o pomoc, radzę sobie doskonale sama. Wygląd ciała mówi, jaki styl życia prowadzisz. Ja się go nie wstydzę, bo patrząc na nie wiem, ile słabości już pokonałam. Każdego dnia walczymy ze swoim lenistwem. Każdy z nas z osobna. Moje ciało pokazuje mi, ile razy z nim wygrałam. Satysfakcja, to uzależniające uczucie, które daje mnóstwo dobrej energii.

TOP 2 Samopoczucie. Psychika człowieka jest niesamowita. Może zdziałać cuda. Dosłownie przenosić góry. Od tego, jak się czujemy, zależy całe nasze życie.  Każdy z nas ma problemy. Czasami takie, z którymi ciężko sobie radzi. Dlatego tak ważne jest, abyśmy wzmacniali naszą głowę! Nie uciekaj od problemów! Stawiaj im czoła, rozwiązuj je! W rozwiązywaniu problemów najlepiej pomaga jasny, energetycznie naładowany umysł. Kiedy jesteś zadowolony, odprężony i wypoczęty, potrafisz znaleźć najlepsze rozwiązania. Stworzyć niebanalne  pomysły. Jest kilka różnych czynników wpływających na nasze dobre samopoczucie. Jednym z nich jest sport! Wysiłek fizyczny wyzwala w nas hormony szczęścia, które zaś pomagają nam racjonalnie oceniać sytuacje i podejmować najlepsze decyzje. Dzięki dobremu samopoczuciu nie boimy się podejmować  ważnych i trudnych decyzji, które każdego  z nas dotykają.


TOP1 Moje absolutne Top 1, to ZDROWIE!!! Sprawność fizyczna, która musi nam służyć długie lata. Dbając o sprawność od najmłodszych lat, pozostaniemy sprawni fizycznie długie lata. Opóźnimy moment tak straszny dla osób starszych, kiedy nie mogą poradzić sobie w najprostrzych codziennych czynnościach. Osobiście bardzo boję się takiego momentu. Biorąc pod uwagę, że wykryto u mnie 3 miesiące temu reumatyzm, mój strach i obawa przed tym, że mogę mieć problem z poruszaniem się sprawia, że robię na prawde wiele, aby ta choroba nie miała ze mną nic wspólnego! Głęboko wierzę, że mogę pokonać bardzo dużo przeciwności losu uprawiając aktywność fizyczną. Trening, to lekarstwo na zły nastrój, sztywniejące stawy i wiele, wiele, wiele innych dolegliwości. Najważniejsze jest jednak Zdrowie! 

Share:

5 komentarze

  1. nie dziwie sie ze sie nie wstydzisz swojego ciala, bo jest cudowne <3 i ty piękna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za miłe słowo :) :) :) :*

      Usuń
  2. Ja także uważam, że sport ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie i jakość wielu aspektów życia!
    Kiedy się na Ciebie patrzy, aż chce się iść trenować: piękne ciało podkreślone uśmiechem- sądzę, że należy Ci pogratulować wytrwałości w realizacji celów, ciężkiej pracy i samodyscypliny.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuje za ten pozytywny komentarz. Cieszę się, że są tutaj same takie i nigdy nie musiałam czytać komenatarzy hejterów. Wszystko co robię, robię dla siebie. Dla własnego, dobrego samopoczucia. A forma fizyczna daje mi mnóstwo siły do pokonywania innych przeciwności losu. Kształtuje silny charakter i samodyscyplinę. Słowa uznania postronnych ludzi, takich jak Ty i cała reszta odwiedzająca bloga, sprawia mi wiele radości i uśmiechu. To taka nagroda za tą walkę ;) Jeszcze raz dziekuję ;) Życzę ci wszystkiego najlepszego;)

      Usuń
    2. Aneto* PRZEPRASZAM ZA BŁĄD!!! :*

      Usuń