Kobieta Fit...to wciąż Kobieta

Witaj!
Dziś w końcu coś kobiecego, czego dawno nie było... Nie żebym zapomniała jak dbać o siebie ;) ... ale przyznam, że ostatnimi czasy poświecałam troche mniej czasu na kobiece rytuały. Mniej, nie znaczy wcale :)
 Kobieta Fit...to wciąż Kobieta! :) ...
No właśnie... ostatnio zastanawiałam się nad tym stwierdzieniem. Dlaczego jesteśmy często tacy skrajni? Trudno nam znaleźć złoty środek i wypośrodkować pewne sprawy. Doba dla każdego jest taka sama, a większości nie starcza czasu na podstawowe czynności.
Od dawna próbuję tłumaczyć wszystkim otaczającym mnie kobietom, szczególnie tym starszym, że dbanie o siebie powinno być czymś naturalnym i na co zawsze znajdziemy czas. Od tego jak wyglądamy, zależy jak się czujemy. Nie muszę już chyba opowiadać co znaczy dla kobiety dobre samopoczucie psychiczne, wynikające ze świadomości zadbanego wyglądu.

Pytałam Was wczoraj na profilu Facebook'owym jak dbacie o swoje ciało? Odpowiedzi były róźne. Ile Kobiet, tyle odpowiedzi ;) Część z Was stosuje tylko dietę. Inne zaś wolą ćwiczyć, a jeszcze inne stosują kosmetyki i zabiegi kosmetyczne.
Cokolwiek robisz dla siebie, nawet jeśli uważasz, że nadal jest to za mało, to wiedź, że robisz dla siebie więcej niż masa innych Kobiet!

Najczęściej Kobiety pytają mnie, jak się pozbyć cellulitu. To nasz odwieczny problem! Ja go również posiadam! Mimo, że staram się stosować jakąś dietę, dużo ćwiczę i wspomagam się kosmetykami, to nadal mam ten problem.
Jednak co byłoby, gdybym jadła co chciała...nie ruszała się zbyt wiele i poza żelem pod prysznic nie stosowała nic po kąpieli? hmmm... Strach pomyśleć :P
Chcę Cię uświadomić, że przede wszystkim zdrowe, gładkie ciało, to kompleksowa praca nad nim, która składa się z wielu czynników i jeden bez drugiego nie znaczy zbyt wiele! Dieta, ćwiczenia, kosmetyki, to nieodłączna całość!
Dieta, to zupełnie indywidualna sprawa. Ja swoją cały czas testuję. Mam kilka problemów zdrowotnych i staram się pogodzić żywieniem dolegliwości jak i zapotrzebowanie organizmu przy zwiększonym wysiłku fizycznym. Jednak przekonana jestem, że węglowodany, szczególnie te z łakoci, mają największy wpływ na pojawianie się cellulitu u Kobiet. Widzę to po sobie, kiedy zaczynam w jakiś okresie podjadać słodkie, momentalnie nabieram warstwy nieregularnej skóry.
Nie polecam sotoswanie diet, które są ogólno dostępne. Polecam udać się do dietetyka lub trenera, który ustala diety indywidualnie dostosowane do Twoich potrzeb, trybu życia, planu treningowego, etc. Nie rób wszystkiego na własną rękę. Po to ludzie nabierają pewnych kwalifikacji, żeby później je wykorzystywać :)
Nie muszę pisać Ci o tym, że wszelki wysiłek fizyczny jest dobry na wszystko ;) Na zdrowie jak i  dla urody ;)  Jędrne, gładkie ciało! To jest to:) I nie mów mi, że o tym nie marzysz? Możesz mieć inne priorytety, ale gdybyś tylko mogła mieć wymarzone ciało, brałabyś w ciemno :) Ćwicz! Uprawiaj wszelki sport! Biegaj, jeździj na rowerze, ćwicz z Ewą Chodakowską! Ruszaj się! Im więcej, tym lepiej! W ten sposób Twoje ciało będzię wyglądać zdecydowanie lepiej!
Jeśli natomiast chciałabyś zbudować swoją wymarzoną sylwetkę, polecam Tobie konsultację z trenerem personalnym, który opracuje dla Ciebie program treningowy i dietę. W ten sposób osiągniesz najlepszy efekt, w szybszym czasie.
Mamy zdrową dietę i plan treningowy i jest super! Tym sposobem już pracujesz nad świetnym ciałem! Czy jesteś szczupłą osobą, czy taką, która ma kilka kilo za dużo, każda z nas potrzebuje pielęgnacji ciała! Nie wierzę, że kosmetyki sprawią -2cm w udach i nie wierzę, że od kremu zniknie mi cellulit. Wiem jednak, że dzięki kosmetykom moja skóra twarzy, czy ciała, wygląda zdrowiej i ładniej. Jest nawilżona, napięta i ma lepszy koloryt. W tej o to chwili chcę Wam zaprezentować 2 kosmetyki, które z pewnością poprawiają wygląd skóry!
Po pierwsze peeeling! Czy to ten, czy inny, to nie wyobrażam sobie bez peelingu życia! Często robię go sama mieszając cukier z oliwą z oliwek. Na spotkaniu SeeBloggers dostałam zestaw kosmetyków marki Ziaja. Nie stosowałam nigdy tej lini. Energetyzujący peeling antycellulitowy przede wszystkim pięknie pachnie. Spełnia swoją rolę perfekcjnie! Wygładza i pięknie pachnie! I mi to pasuje!

Drugi produkt, jaki był w zestawie, to serum modelujące antycellulitowe. Muszę powiedzieć, że ten produkt mnie pozytywnie zaskoczył. Oczywiście nie liczę na utratę cellulitu, ale produkt ładnie pachnie, świetnie wygładza i nawilża. Wygładzone = wyrównanie niedoskonałości = efekt gładkich nóg. I o to chodzi! Nie zamierzam Wam wciskać tych produktów, ale z czystym sumieniem mogę polecić. Ładnie pachną, wygładzają ciało i nawilżają. Moim zdaniem spełniają rolę kosmetyku do ciała!



Trochę się dziś rozpisałam... tak więc... Zdrowie i piękna, wymarzona sylwetka, to kompleksowa praca i pielęgnacja w postaci zdrowego żywienia, aktywności fizycznej oraz stosowania kosmetyków i zabiegów kosmetycznych. Hmmm nie można było tak od razu?

Zostawiam Cię z tym :) Pomyśl jak bardzo zależy Ci na Twoim zdrowiu i ładnym wyglądzie. Życie fit, to nie dieta, ani nie okres przed wakacyjny. Fit, to styl życia! Styl, który zmienia się i dopracowuje latami, wraz z wiekiem i dojrzałością.
Amen.

Share:

5 komentarze

  1. Zdrowsze odżywianie, brak słodyczy, aktywność fizyczna i duuuużo wody! U mnie to jest lekarstwo na cellulit !;) Co do marki Ziaja- mają bardzo dużo fajnych produktów, godnych polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą! im więcej czynników, tym lepsze efekty! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. O, mam balsam do ciała z tej serii i jestem bardzo zadowolona :) Tylko regularności w stosowaniu mi brak ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te kosmetyki i mam bardzo podobne odczuci co Ty. Fajnie wygładzają skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaja mnie jeszcze nigy nie zawiodła, nawet w czasie ciąży pomogła przeciwdziałąć powstaniu rozstępów. Oczywiście to nie tylko zasługa kosmetyków ... dieta, aktywność fizyczna i uśmiech na twarzy to moje lekarstwo na całe zło!

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń