Trening Funkcjonalny by me - video

Witaj!
Powstał pierwszy filmik treningowy z moim udziałem. Jest to filmik pokazujący 4 ćwiczenia z treningu funkcjonalnego. Jest opisany w jaki sposób wykonywać dane ćwiczenia ( serie i powtórzenia). Oczywiście, zanim zaczniesz wykonywać ten zestaw, porządnie rozgrzej wszystkie mięśnie,  aby nie doznać kontuzji.
Ten trening w takim wydaniu nie jest dla osób, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z aktywnością.  Raczej powinien motywować, że regularne treningi prowadzą do postępu!
Jeszcze kilka miesięcy temu, nie odważyłabym się próbować wciągnąć po linie, ani nie próbowałabym robić publicznie pompek. Regularna praca, zawsze prowadzi do postępu!
Mam nadzieję, że zmotywowałam Cię do ruszenia się w jesiennie dni! Nie czekaj do wiosny! Pomyśl w jakim miejscu będziesz wiosną... lato będzie Twoje! :)

Filmików miejmy nadzieję będzie więcej. Szczególnie chciałabym stworzyć coś dla tych na prawdę początkujących, którzy nie mają pojęcia za co się zabrać, żeby nie zrobić sobie krzywdy i żeby zdrowie i forma pozwoliły im przejść cały zestaw, a nie tylko połowę, bo na drugą połowę brak im już sił.

Życzę dużo siły i determinacji w osiąganiu celu! :)

Trening powstał dzięki mojemu trenerowi Krzysztofowi Markuszewskiemu z Fabryka Formy Green Point

Powiedzcie co o nim sądzicie, pokazujcie znajomym, udostępniajcie! Może komuś się przyda, może kogoś zmotywuje. Ja na prawdę kilka miesięcy temu bym tego wszystkiego nie zrobiła, Może i dla wielu jest to żaden poziom, bo są na wyższym, ale są i tacy, dla których to jeszcze zbyt wiele. Pracujcie! Dacie radę!


Share:

2 komentarze